سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گرامی ترین عزّت، دانش است، زیرا با آنشناخت معاد و معاش به دست آید و خوارترین خواری، نادانی [امام علی علیه السلام]
حجاب درآیینه بهاییت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» قسمت سوم درام قرة العین

بازگشت قرة العین به ایران

بالاخره پس از سه سال دوری!!؟ از همسر و فررندان معصوم و بی مادرو فراگیری تعالیم و عقاید انحرافی شیخیه ،جناب طاهره به ایران مراجعت نمود. ایشان در بازگشت از سفر پس از ورود به قزوین به منزل پدرش رفت .ملا محمد همسر قره العین چون از ورود وی با خبر شد به وسیله چند نفر از زنان فامیل پیغام فرستاد که از منزل پدر به منزل شوهرش بازگردد، اما وی در جواب پیغام ملا محمد چنین گفت:

«از قول من به آن نادان بی شعور!!!بگویید که اگر در ادعای قرابت و خویشاوندی با من راه صداقت می پیمودی و علاقه قلبی داشتی، در این مدت که من کربلا بودم لا اقل به دیدن من می آمدی! و در حین مسافرت از کربلا به ایران با من همراه می شدی! پیاده راه می پیمودی و با کمال صمیمیت کجاوه مرا محافظت می کردی!!»

این مطلب را اشراق خاوری در کتاب مطالع الانوار ، ص266 آورده است .

الگوی زن بهایی و سخنانی برگرفته از جهل و کبر و خودپسندی!!!

شرکت در قتل حاج ملا تقی مجتهد

حاج ملا تقی عمو و پدر شوهر قرة العین و ملا محمد همسر وی، بسیار سعی کردند که زرین تاج را بر سر عقل بیاورند و او را به زندگی خانوادگیش باز گردانند اما زرین تاج به زندگی با آنان تن در نمی داد و پیوسته با آن دو در حال مخاصمه و دعوا بود.

پدر زرین تاج نیزهرچه سعی کرد دخترش را راضی کند تا با آنان صلح کند، موفق نشد و زرین تاج بنای ناسازگاری با عمو و پسر عمو گذاشت.

این اختلاف هم چنان بود تا آن که به گفته ی برخی بهاییان ، نقشه قتل ملا تقی عمویش به وسیله وی طرح ریزی شد و ملا تقی در محراب عبادت به شهادت رسید.چند نفر به اتهام شرکت در قتل ملا تقی دستگیر شدند از جمله زرین تاج.

آن طور که در کتاب «کواکب الدریه »آمده، زرین تاج مدتی در حرم سرای حکومت زندانی شد اما چون ظاهرا  دلایل کافی برای اثبات جرمش در دست نبود، او را در منزل پدرش ملا صالح زندانی کردند تا مدارک کافی جمع آوری گردد. در این مدت ماموران دولتی چند نفر زن را به مراقبت او گماشتند و به آن ها سفارش کردند که جز برای وضو گرفتن نباید اجازه خروج او را دهند.

فرار زرین تاج با هم دستی میرزا حسین علی نوری(بهاءالله)

به گفته آیتی در کتاب «کواکب الدریه»ص124، زرین تاج هم چنان در منزل پدرش زندانی بود و اتهامش نزدیک به اثبات بود و جان خود را در خطر می دید و به هیچ وسیله نمی توانست خود را از قزوین بیرون افکند زیرا اصحاب او همه یا مهاجرت نموده بودند و یا زندانی شده بودند و کسی نبود که برای فرار او را یاری کند. مراقبت های شدید حکومت، رهایی او را تقریباً غیر ممکن ساخته بود.

دادگاه قزوین متهمان اصلی را به تهران فرستاده بودند و آنان را در منزل کدخدایی زندانی کردند.میرزا حسین علی که در تهران بود، چون از وقایع آگاهی یافت ، مبلغ هنگفتی رشوه به کدخدای مزبور داد تا زندانیان را آزاد سازد.رؤسای دیوان عالی قضایی چو ن آگاه شدند ، میرزا حسین علی نوری را به زندان افکندند.چند روز بهاءالله در زندان بود و سپس آزاد شد.

از طرفی زرین تاج که خود را در خطر می دید و رهایی خویش را غیر ممکن می پنداشت ، نامه ای به میرزا حسین علی نوری(بهاءالله)در تهران نوشت و شرح حال خود را به وی اطّلاع داد و از وی استمداد طلبید.

فرار قرةالعین با مردان اجنبی!!

میرزا حسین علی که یکی از علاقه مندان به زرین تاج بود ، میرزا محمد هادی فرهادی را مأمور کرد که به قزوین برود و به هر وسیله و ترفندی که شده زرین تاج را از منزل پدرش دزدیده!!!به سرای خودش در تهران بیاورد.میرزا هادی فرهادی به قزوین رفت و به یاری زنان فامیل خود، زرین تاج را به بیرون قزوین رسانید و شبانه سه اسب حاضر کرد؛یکی برای خودش دیگری برای زرین تاج و سومی هم برای قلی که خادمش بود.هر سه نفر از بی راهه عازم تهران شدند.

زرین تاج چون وارد تهران شد به منزل بهاءالله رفت و در ملاقات اولیه ارادت شایانی به هم رسانید!!!

اخطار به مردان بهایی یا هشدار به زنان بهایی؟!

آری الگوی زن بهایی را بنگر که چه گونه به ترکستان ره می پیماید!!!

این قصه سر دراز دارد!پس با ما باشید.   



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( شنبه 87/7/20 :: ساعت 8:24 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نقش بهاییت در کشف حجاب
نقش بهاییت در بی حجابی
پایان ترازدی بدشت
قسمت 4
قسمت سوم درام قرة العین
الگو کیست؟قسمت دوم
الگو کیست؟
درآمد

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 79588
» درباره من

حجاب درآیینه بهاییت


» پیوندهای روزانه

حجاب در ادیان [137]
[آرشیو(1)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
حجاب اسلامی
طیّبات
حجاب زن
مرکز امور زنان ریاست جمهوری
گوهر ناب
ره یافتی به واقعیت جایگاه زن در بهاییت
شناخت بهاییت در محیط اینترنت

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب