• وبلاگ : حجاب درآيينه بهاييت
  • يادداشت : قسمت 4
  • نظرات : 0 خصوصي ، 17 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + لببيك يا مهدي 
    آخرين پيامبر ان حضرت محمد مصطفي(ص)است والسلام و اسلام هرگز ظلم نكرده وبأ ان مخالف است كافي ست كتب نوشته ي علما رو مطالعه كنيد ميفهميد اسلام بر پايه ي عقله و اون قضيه قاجار مربوط به شاهانشه نه به اسلام اگر حساب اسلام رو از مسلمين جدا كنيد ميفهميد وبا كمي تعقل ميفهميد كه بهاييت فرقه باطليست(به كتاب صدويك مناظره مناظره نود وهشتم كه مناظره يك مسلمان با بهايي ست مراجعه شود)
    + ناشناس 

    من دين بهاييت را برحق نميدانم ولي با وجود آن اسلام زمان قاجار که حامي ظلم شاهان بود و حجاب ابلهانه اي که زنان را از تمامي حقوق زندگي محروم ميکرد چه توقعي ميتوان داشت

    اگر ما مسلمانان برداشت هاي احمقانه از اسلام را تصحيح نکنيم هر روز فرقه جديدي ايجاد ميشود

    ضمن اينکه بر فرض برحق نبودن دين بهائيان مجوزي بر ظلم بر آنان به عنوان انسان و مخلوق خداوند نميشود

    + هم درد... 

    وبايد ساعتها سرازسجده شكر بر نداشت كه ما را شيعه زادند واسلام با گوشت و خونمان عجين شده

    اميد كه باهمين عشق مارابه خاك بسبارند!!

    افشاي سو استفاده بهائيان از دفتر امام جمعه شيراز ...........111؟؟
    + كرمي 

    واقعا حالا معلوم مي شود كه دست پنهان دول استعماري در ايجاد فرقه هاي باطل تا چه حد موثر بوده است .

    دولتي چون روسيه كه اسلام و احكام انقلابي آن و وجود مسلمانان با غيرت و زنان محجبه را مانع اهداف شوم خود ميدانستند با حمايت آشكار و پنهان از جنبش بابيه و بهائيه توانستند گروهي از مردم مسلمان ايران را به سوي لا ابالي گري و بيحجابي و بي نمازي و ترك امر به معروف و نهي از منكر و بي تفادت نسبت به دشمنان اسلام و مملكت بكشانند .

    شكي نيست افرادي نظير قره العين در روز قيامت بايستي پاسخگوي اين اعمال ننگين خود به نفع اجانب باشند .

    نشريه الکترونيکي افشاء بهائيت شماره 4 انتشار يافت. خلاصه اي از مقالات نشريه :
    محققان و انديشمندان بزرگ کشورمان با توجه به مدارک معتبر تاريخي به نقش روسيه تزاري و جاسوس زيرکش " کينياز دالگورکي " در ايجاد فرقه بابيه و بهائيت در ايران تاکيد دارند. اسلام ستيزي به عنوان محور فعاليتهاي بهائيت باعث شد پس از فروپاشي روسيه تزاري اين فرقه در دامان انگلستان رشد کرده و با حمايتهاي رهبران بهائيت در فلسطين اشغالي از قواي انگليس و خيانت به مسلمانان آن ديار اسرائيل شکل بگيرد. صهيونيسم بهائيت را در جهت مقابله با اسلام بال و پر داد و سرنوشت آن دو مانند حلقه هاي يک زنجير به هم گره خورد. عبدالبها ء مزدوري را فراتر از آن مرزها در خاک آمريکا ادامه داد و وعده ثروتها و منابع کشور ايران را به اربابان آمريکائي خود داد. ادعاهاي کذب رهبران اين فرقه ، انديشمنداني نظير جلال آل احمد را بر آن داشت تا در تقابل با آنها اعتراضات خود را اعلام دارند و بعضا اين اطلاع رساني ها را به صورت کتابي با نام " بهائيت از ادعا تا واقعيت " منتشر سازند. اين تقابل انديشمندان با دروغ محوري بهائيت به ايرانيان خاتمه نيافت و حتي بعضي محققان اروپائي نظير فرانچسکو فيچيکياي سوئيسي و .... هرمان رومر آلماني همراه با بسياري از انديشمندان اروپائي ديگر زيربنائي فاشيستي را براي تشکيلات بهائيت متصور شوند و خردستيزي را از ويژگي هاي بهائيت برشمرند. آنها از بهائيت برگشته و مورد طرد روحاني بيت العدل نا مشروع که در خوابي خرگوشي است قرار مي گيرند. آري مدارکي در کتب رهبران و مبلغان بهائيت وجود دارد که همه ادعاهاي کذب آنها نظير امي بودن رهبران و مقام رسالت و ... را نقض مي کند. عداوت و دشمني رهبران بهائيت با يکديگر که عضو يک خانواده بوده اند بر سر قدرت ، شعار توخالي و پوچ وحدت عالم انساني را در بهائيت نقض کرده است.
    از شما دوست عزيز براي خواندن مطالب و تبادل لينک و نظر دعوت مي شود.
    سلام
    برخي از اهالي ادب قديمه، معتقدند که شانس يک بار، در خانه ي آدم را مي زند. حالا اين آدم در آن وقت، خواب باشد يا بيدار! يا اينکه به فريب شيطان و به خواهش حوا، به آن بخت، لگد بزند و از بهشت نعمت به زمين نقمت رانده شود؛ تقصيرش به گردن خودش...!! به روزم.
    + فاطمه 

    موفق باشيد

    ياعلي(ع)

       1   2      >